Предложения дня
|
ЖДЕМ ВАС ПО АДРЕСУ:
Mánesova 79, Praha 2, Vinohrady
ЗВОНИТЕ НАМ:
224 314 720
775 972 907
775 290 724 (23)
|
Reklamace
Postup při vyřizování reklamace:
1) zákazník se dostaví na prodejnu s vadným výrobkem v co nejkratším termínu po zjištění vady
2) zákazník si nechá na prodejně předvolat vedoucí směny, která je oprávněna řešit reklamace
3) zákazník je povinen na požádání předložit doklad o zakoupení výrobku, prokazující datum jeho zakoupení na naší prodejně
4) zjevné vady vyřídíme ihned na místě, a to výměnnou vadného zboží za jiné
5) při vadě zboží, které nejsme schopní sami posoudit, předáme reklamaci našemu dodavateli. V tomto případě bude reklamace vyřízená nejpozději do 30 dnů od nahlášení. (doporučujeme zákazníkovi zanechat kontakt – telefon, e-mail, k urychlení vyřizování reklamace) |
Reklamaci není možné uznat v následujících případech:
1) jestliže je reklamované zboží po datu spotřeby a zákazník jej prokazatelně zakoupil ještě v platné záruční lhůtě
2) jestliže je reklamované zboží mechanicky poškozené
3) nepředloží-li zákazník doklad o zakoupení výrobu, který je vydáván ke každému nákupu
4) v případě, že zákazník nepředloží reklamované zboží (např. když požaduje náhradu za nekvalitní zboží, které doma zlikvidoval)
5) u zboží, které bylo prokazatelně skladováno v nevyhovujících podmínkách (např. rozmražené zboží apod…)
6) jestliže se chuť neshoduje s očekávanou chuti. Každý výrobce má svoje receptury a postupy. Tudíž není možné, aby všechno chutnalo stejné. |
|
|
|